
1. Prawo odstąpienia od umowy / zwrot towaru
1.1 Klient ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu zakupu.
1.2 14 dniowy termin zwrotu towaru liczony jest od momentu odebrania przesyłki przez Kupującego.
1.3 Zwrotowi podlega całe zamówienie lub jego część.
1.4 Zwrotowi podlegają tylko przedmioty z nienaruszoną metką sklepu Lakardi.
1.5 W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia od umowy, koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
1.6 Zwrot kosztów dotyczy tylko kwoty zamówionych produktów.
1.7 Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć formularz zwrotu dostępny poniżej lub w przypadku braku możliwości wydrukowania formularza klient zobowiązuje się do jego ręcznego wypisania.
1.7.1 Zakupiony towar należy odesłać na adres:
Lakardi Bartosz Sycewicz, ul. Sycze 33, 117-330 Sycze
1.8 Zwrot pieniędzy następuje po upływie maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki zwrotnej.
Formularz odstąpienia od umowy świadczenia usług
2. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi
2.1 Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad, z wyjątkiem Towarów używanych, które mogą posiadać wady wskazane w opisie lub na zdjęciu.
2.2 Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona. W przypadku Towarów używanych, zgodnie z art. 568 § 1 Kodeksu Cywilnego, okres rękojmi wynosi 1 rok.
2.3 Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Bartosz Sycewicz, ul. Sycze 33, 117-330 Sycze, na adres poczty elektronicznej: kontakt@lakardi.pl, numer telefonu +48 512608028.
2.4 Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
2.5 Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
2.6 W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
3. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
3.1 Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Bartosz Sycewicz, ul. Sycze 33, 117-330 Sycze, na adres poczty elektronicznej: kontakt@lakardi.pl, numer telefonu +48 512608028.
3.2 W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
3.3 Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.