Regulamin programu lojalnościowego

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa warunki programu lojalnościowego Sklepu Internetowego www.lakardi.pl

2. Organizatorem programu jest właściciel Sklepu Lakardi Bartosz Sycewicz, prowadzący działalność gospodarczą, wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem ul. Sycze 33, 17-330 Sycze, zwany dalej Organizatorem.

 

II. Poniższe pojęcia mają w niniejszym Regulaminie znaczenie:

1. Organizator Progamu Lojalnościowego - Sklep Internetowy Lakardi Bartosz Sycewicz, ul.Sycze 33, 117-330 Sycze, NIP 5441541957, REGON 387870557.

2. Program Lojalnościowy, Program - akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy” organizowa przez Organizatora. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

3. Regulamin - niniejszy dokument

4. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.lakardi.pl na zasadach określonych w regulaminie Sklepu

 

III. Uczestnicy Programu Lojalnościowego

1. Każda osoba, która zarejestrowała konto Klienta zgodnie z Regulaminem Sklepu Lakardi

2. Każda osoba, która zaakceptowała treść Regulaminu Sklepu

 

IV. Zasady przyznawania punktów w Programie Lojalnościowym

1. Zarejestrowany klient składający zamówienie w sklepie www.lakardi.pl otrzymuje od Organizatora punkty, naliczane według poniższych zasad:

  • Każde wydane 1zł to +1 pkt na koncie klienta 
  • Uzbierane przez klienta 400 pkt jest równe 50 zł do wykorzystania w sklepie 
  • W momencie gdy klient uzyska 400 pkt ma prawo wymienić je na dostępny produkt ze sklepu 
  • Lista dostępnych produktów pojawia się w panelu klienta 
  • Klient posiadający 400 pkt ma możliwość wymiany ich na produkt o wartości mniejszej niż 50 zł, jednak wykorzystuje wtedy pełną liczbę punktów 
  • Do każdej wymiany punktów na produkt klient dopłaca 1zł 
  • Nie ma wyznaczonego limitu punktowego (klient chcąc punkty wymienić na rzecz o wartości 100zł, musi mieć ich na koncie 800) 
  • Punkty na koncie klienta dodawane są po opłaceniu i wysłaniu towaru 
  • Kiedy klient zwraca towar lub anuluje zamówienie, punkty z jego konta są odejmowane 
  • Punkty nie mają terminu ważności i można wykorzystać je w dowolnym momencie 

 

V. Czas trwania programu Lojalnościowego

1. Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 01.01.2023r.

2. Organizator może podjąć decyzje o zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie z zastrzeżeniem, że:

  • Poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem poprzez stronę sklepu
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl