
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa warunki programu lojalnościowego Sklepu Internetowego www.lakardi.pl
2. Organizatorem programu jest właściciel Sklepu Lakardi Bartosz Sycewicz, prowadzący działalność gospodarczą, wpisana do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki pod adresem ul. Sycze 33, 17-330 Sycze, zwany dalej Organizatorem.
II. Poniższe pojęcia mają w niniejszym Regulaminie znaczenie:
1. Organizator Progamu Lojalnościowego - Sklep Internetowy Lakardi Bartosz Sycewicz, ul.Sycze 33, 117-330 Sycze, NIP 5441541957, REGON 387870557.
2. Program Lojalnościowy, Program - akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy” organizowa przez Organizatora. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
3. Regulamin - niniejszy dokument
4. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.lakardi.pl na zasadach określonych w regulaminie Sklepu
III. Uczestnicy Programu Lojalnościowego
1. Każda osoba, która zarejestrowała konto Klienta zgodnie z Regulaminem Sklepu Lakardi
2. Każda osoba, która zaakceptowała treść Regulaminu Sklepu
IV. Zasady przyznawania punktów w Programie Lojalnościowym
1. Zarejestrowany klient składający zamówienie w sklepie www.lakardi.pl otrzymuje od Organizatora punkty, naliczane według poniższych zasad:
- Każde wydane 1zł to +1 pkt na koncie klienta
- Uzbierane przez klienta 400 pkt jest równe 50 zł do wykorzystania w sklepie
- W momencie gdy klient uzyska 400 pkt ma prawo wymienić je na dostępny produkt ze sklepu
- Lista dostępnych produktów pojawia się w panelu klienta
- Klient posiadający 400 pkt ma możliwość wymiany ich na produkt o wartości mniejszej niż 50 zł, jednak wykorzystuje wtedy pełną liczbę punktów
- Do każdej wymiany punktów na produkt klient dopłaca 1zł
- Nie ma wyznaczonego limitu punktowego (klient chcąc punkty wymienić na rzecz o wartości 100zł, musi mieć ich na koncie 800)
- Punkty na koncie klienta dodawane są po opłaceniu i wysłaniu towaru
- Kiedy klient zwraca towar lub anuluje zamówienie, punkty z jego konta są odejmowane
- Punkty nie mają terminu ważności i można wykorzystać je w dowolnym momencie
V. Czas trwania programu Lojalnościowego
1. Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 01.01.2023r.
2. Organizator może podjąć decyzje o zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie z zastrzeżeniem, że:
- Poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem poprzez stronę sklepu